Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μπορείτε να αλλάξετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας από το κατάστημά μας. Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά λάθος του theeshop δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος της επιστροφής.

Για οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με εμάς, στο info@theeshop.gr  ή τηλεφωνικά στο 2109856970 και να ενημερώσετε για την επιθυμία σας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

Αλλαγές μπορείτε να κάνετε αποκλειστικά με το παραστατικό που έχει εκδοθεί για την παραγγελία σας και στο φυσικό μας κατάστημά μας ( Αγγέλου Μεταξά 39 - Γλυφάδα).

Για απομακρυσμένη αλλαγή ισχύουν τα εξής:

Α) Για παραγγελίες άνω των 80 ευρώ τα έξοδα της πρώτης αλλαγής (επιστροφής και αποστολής ξανά προς τον πελάτη) επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Σε περίπτωση παραπάνω αλλαγών τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Β) Η πρώτη αλλαγή γίνεται αποκλειστικά με τη μεταφορική που συνεργάζεται η εταιρεία μας τα ΕΛΤΑ courier

Γ) Για παραγγελίες κάτω των 60€ τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία ενώ τα έξοδα αποστολής της αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Δ) Τα προϊόντα προς αλλαγή θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την αρχική τους συσκευασία. Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια. Το κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του. Τα εσώρουχα, για λόγους υγείας, δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται. Προϊόντα με έκπτωση από 50% και πάνω ΔΕΝ μπορούν να αλλαχθούν, ή να γίνει επιστροφή χρημάτων.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό προϊόν τότε αυτό πρέπει να αντικατασταθεί. Ελαττωματικό θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανές κατασκευαστικό λάθος-σφάλμα.

Το ελαττωματικό προϊόν επιστρέφει στην εταιρεία μας και αντικαθιστάται (αν υπάρχει διαθεσιμότητα) με έξοδα της εταιρείας. Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος και εντός διαστήματος 14 ημερών από την παραλαβή του. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει καταστραφεί η συσκευασία του, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον ίδιο. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό καρτελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, το κατάστημα μας δεν φέρει καμία ευθύνη.

Tip: Τα παπούτσια είναι καλό να δοκιμάζονται σε εσωτερικό καθαρό χώρο. Σε περίπτωση αλλαγής θα πρέπει να είναι καθαρά.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης – ακύρωσης παραγγελίας, η οποία γίνεται μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται για παραγγελίες άνω των 0€ και το χρονικό περιθώριο για την ολοκλήρωσή της είναι 15 ημέρες. Για παραγγελίες κάτω των 0€ παρέχεται η δυνατότητα δέσμευσης του ποσού για εξαργύρωση μέχρι και 6 μήνες μετά την επιστροφή της παραγγελίας. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.

Η διεύθυνση αποστολής - επιστροφής των προϊόντων είναι:

Αγγέλου Μεταξά 39

16674 Γλυφάδα

2109856970

Κατάστημα theeshop.gr

Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η επικοινωνία είτε με email στο info@theeshop.gr είτε τηλεφωνικά στο 2109856970

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ